שלום לכולם.
אני רוצה לשתף אתכם בהרגשה שלי לגבי הקורס.
אני חושבת שזו צורת למידה נהדרת ומחייבת הפנמה. לעומת שינון, שזו הדרך שהייתי רגילה אליה.
אז מה באמת השתנה אצלי???
תמיד ידעתי שזו דרך טובה, מעניינת ושונה מצורת הלימוד הקונבנציונאלית, אבל רק אחרי שביצעתי את המשימה השנייה שלנו הבנתי שאין לי ברירה אלא לעבד ולהפנים את החומר בדרך שלי (שזו מידענות).
אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני צריכה "ללעוס" את המידע באמת לבד ולהסיק את המסקנות שלי.
חבל לי שגיליתי את זה רק עכשיו....
יפית.
יום שני, 17 בנובמבר 2008
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
2 תגובות:
מה במשימה 2 גרם לך להסתכל אחרת על הלמידה שלך? אולי תשתפי אותנו יותר בתהליך עצמו. האם זה הדיון בפורום? האם זה ההפניה למקורות המידע? האם אלה ההנחיות שקיבלת לגבי מה צריך לעשות? מה מכל אלה ואולי משהו אחר גרם לך להראות בלמידה זו משהו אחר ומשמעותי מבחינתך?
שלום לכולם.
אני חושבת שהשילוב של קריאת ההסבר "מה זה מידענות" ובקשתכם לענות על השאלות ללא העתק הדבק, כמו במידענות, (עד היום עשיתי העתק הדבק) גרם לי לעבד את מה שקראתי, להבין אותו ולהסיק מסקנות בצורה שונה מאיך שעניתי על שאלות עד היום.
דוגמא נוספת שנתקלתי בא היום בשיעור לשון במכללה הייתה העובדה שכשאנו עונים על שאלה שתשובתה נמצא בטקסט, במקום לקרוא ולהבין את הכתוב אנו מחפשים בטקסט את המילה המרכזית שכתובה בשאלה, ומעתיקים את המשך המשפט.
הזכרון של כל הנוכחים בשיעור אמר ש"ככה לימדו אותנו בבית הספר".
אני מקווה שכולנו נלמד מזה ולא נעביר את הטעות הלאה.
יפית.
הוסף רשומת תגובה